tisdag 24 maj 2011

Tisdag.

Hejhejhej, nu har jag precis varit och kört med Affe(bilskolelärarn) och det var sjukt kul, vi gick visserligen igenom saker som jag redan kunde men krypkörningen måste jag öva på, varje gång jag kör så märker jag hur mycket jag älskar att köra bil, är jag månne släkt med min storebror som kör lastbil eller min morbror som körde Långtradare förr?!
Imorgon har jag körlektion igen, då ska jag köra inne i stan.. kommer bli spännande men går förhoppningsvis bra det med! :D
Imorgon har man finskaprov, 5 sidor gramatik måste vi läsa.. överdrivet många?!.. är skönt med så få sidor tycker jag!
Affe sade att jag måste köra mycket innan Juli eftersom de har semesterstängt då och jag fyller i juli, tänkte att jag skulle försöka köra så mycket som möjligt nu..
Ikväll ska man kanske sticka ut och köra med traktorn och öva krypkörning, eller så lånar man pappas bil eller forden.. jag vill bli BRA på krypkörning!!
Måste bara tillägga innan jag slutar: rektorn i skolan är kul, inte haft såhär rolig rektor förr! :D
Men nu ska jag dra, lektionen börjar snart.. ciao^^

1 kommentar:

  1. Ja tror int du ha fråga, men joo, ja har 2 sommar jobb 7-8 vikor :) sj då? ;)
    Jah, övning ger färdighet! ;)

    SvaraRadera

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!