onsdag 25 maj 2011

Onsdag.

Shelby Gt 500, ge mig ngn? (A)
Idag har man varit och kört med Affe igen, det var nice må jag säga.. krypkörningen gick förvånansvärt bra idag.Jag längtar tills nästa gång jag får övningsköra, när han frågade idag hur jag tyckte att det gick så svarade jag att det var kul i alla fall.. då sade han att detta kommer nog gå vägen det också.. inte så konstigt att han sade det kanske eftersom det gick så pass bra att vi kunde åka in till stan redan andra gången jag körde.
Nog pratat om bilkörningen nu, imorse åkte man med Jenni till skolan.. var skönt att inte behöva åka buss idag.
Ikväll äre springning som gäller, måste väl plugga lite matte inför fredagens prov också eftersom jag kanske ska och se Fast & furious 5 imorgon (gjorde inte de i Fredas..)
 Nu ska jag sluta skriva, har matte strax och borde kanske inte komma försent till lektionen, dock börjar vi inte förrän om 20 min men iaf..
Ciao.

Jag är rädd, rädd för att förlora dig, du betyder ju mest här i världen, utan dig klarar jag mig inte, du är allt jag vill ha och alltid velat ha, jag hoppas att du vet att jag älskar dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!