onsdag 25 maj 2011

Mitt humör är åt helvete, inte tränat idag.. ångrar som fan att jag inte tränade idag, så imorgon är det det första jag ska göra eftersom jag börjar senare så hinner jag springa innan skolan om jag stiger upp vanlig tid.
Allt bara går käpprätt åt helvete nu, känns det som..

I helg ska man tydligen vara ensam hemma, funderar på att hitta på något med Aso på lördag så jag inte deppar ihjäl mig, är så jäkla less pga min pappa som bara har en person i huvudet, inte ställer upp längre.. känner mig allt mer ensam, är trött på att pappa aldrig är stolt, på att han bara nedvärderar, till och med när hans kompis berömde mig så ville han inte att jag skulle få beröm..
Orkar inte vara här mer, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!