tisdag 17 maj 2011

Tisdag.

Denna dagen har inte varit så jobbig, har skrivit en uppsats på finska.. hade 20 minuter kemi och efter det skrev jag uppsats på svenska, slutade tidigare tackvare det.
På Torsdag har jag kemiprov och imorgon har jag bilskola efter skolan och det slutar 18, är hemma ungefär 18.30 så måste plugga lite ikväll också men ska springa en runda också ikväll, syrran fyller dessutom idag så vi ska fira henne med.
På Fredag ska jag äntligen få se fast & furious 5, så nice avslut på en skolvecka.. ska dessutom kanske hitta på något med Aso innan filmen eftersom den börjar 20.45 först, ska bli kul att träffa honom.
Tycker att det blir lite tajt med träningsdagar och vill inte spara all träning till slutet av veckan så ska träna idag också, älskar ju att springa så blir att springa en runda innan vi ska fira syrran!
Verkar ha dåligt med bussbiljetter nu på busskortet, måste kanske börja cykla de totalt 30 kilometerna till och från skolan nu varje dag de sista veckorna eftersom mopeden också är sönder.
Nu ska jag springa en runda, ha en bra Tisdagskväll peoplee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!