onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Just nu är det lunch, bara jag som är i skolan just nu typ eftersom de flesta andra är och äter vilket jag inte hade lust med.
Blir en lång dag för mig idag, efter skolan är det som sagt bilskola som gäller.. efter det måste jag plugga kemi när jag kommer hem, kommer dock bli en skön kväll ikväll när pappa ska till sin kvinna.. han ska tydligen också se på en Nissan Almera åt mig även om jag inte är intresserad.
Jag trodde att jag skulle bli galen igår, hade Epiduo i ansiktet och det brände 24/7 när jag pluggade kemi.. det blev nästan för mycket, ville bara skrika men gjorde det inte.
Om man vill vara fin så får man lida fin är ett uttryck som jag tänkt ofta den senaste tiden för det känns verkligen när man använder gelen, men ack så effektiv är den!
Tycker synd om Aso som tappade en tand igår när han öppnade en flaska med munnen, att tappa en tand när man gör det är ju verkligen inte kul.

1 kommentar:

  1. nåjoo, ja had ju bara läst på 2 frågor å di kom så ja skriva nu allt ja kom på, hu e sedan gick har ja ingen aning om :)
    Jaanå, svenskan e såå dåliga förlorarar att e ji int klokt!
    Hu gaar e i bilskolan, ere svårt? :)

    SvaraRadera

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!