söndag 15 maj 2011

Älskar Epiduo!

Nu har jag nästan använt Epiduo en vecka, visst det gör ganska ont och stuff men mina hudproblem försvinner mer och mer.. jag känner att jag kan gå utan smink utan att skämmas nuförtiden för min akne är nästan borta.. visst det finns vissa biverkningar som jag råkat ut för som t.ex. fjällning och röd hud men det kan också bero på att jag använt smink och det fick jag inte göra för huden kvävs då när jag använder epiduo också, tänker inte sluta med Epiduo även om jag fått lite biverkningar.. i det stora hela så hjälper den ju! 


Igår va man ute och tog nåra, kom dit rätt sent så hann inte med så mycket men hade iallafall ganska roligt.. var rätt deprimerad innan jag stack dit så ångrar inte att jag gjorde så.
Idag har jag chillat mest, var också med snälla Jenni ute en stund och efter det har jag sprungit en runda för att jag blev så arg pga pappa.
Nu ska jag snart sova för att vara någorlunda pigg imorgon, gonatt! (:

1 kommentar:

  1. Åh, fan vad irriterad jag blir på mig själv när jag läser detta.
    Har använt epiduo i över en månad utan resultat...

    SvaraRadera

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!