onsdag 11 maj 2011

Onsdag igen

Denna dagen har varit sådär, bara haft en ''riktig'' lektion och då kollade vi film.. men hade det roligt med olika personer istället för att ha lektion så va chill!(:
Min mopeds motor skär snart, att det alltid ska vara något problem med den..
dessutom känner jag mig ganska ledsen just nu, min kattunge är försvunnen och vi hittar den ingenstans.. syrrans katt som är mor åt den är dum.. gömmer bara bort den..
Men jag har iallafall har roligt med Jenni idag och det uppskattar jag verkligen, dessutom gav pappa mig en cd-skiva som innehåller Pinks mest uppskattade låtar när jag kom hem, det gjorde mig glad eftersom han gav den åt mig och inte åt Jessica! :)
Imorgon bär det av till Åbo med 12 andra från min skola på studieresa, får se hur det blir^^!
Nu måste jag packa klart, kanske blir ngt inlägg från Åbo eftersom jag tänkt ta med min dator, ha det bra annars.. ciao ;D!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!