lördag 14 maj 2011

Saker.

Ska börja med att berätta att jag tycker att Åboresan var givande, människorna som var med där var trevliga (vissa smått skumma med deras ekorrljud.. dock roliga) och det mesta där var intressant, speciellt kemin och fysikexperimenten.
På Tordagskväll var vi ute själva i Åbo, det var nice måste jag säga.


Efter det måste jag säga att jag tappat bort mig själv lite, jag känner mig ganska vilsen och vet inte riktigt just nu vad jag vill göra med mitt liv och vem jag är. Vad ska jag göra?!

Ikväll blir det fest verkar det som, ska bli nice att träffa såna personer som man inte träffat på ca. 1 år,
hoppas på att det blir roligare än sist.
Nu ska jag kolla film, efter det ska man springa en runda.. sen får vi se vad det blir! :)

1 kommentar:

  1. About de du skrev me liten text: OMG ja känner precis så, vilsen! De känns som att ja failar på allt som e viktigt, de e sorgligt :(
    men vi får hoppas på de bästa, de borda ordna sig på nåt sätt ^^

    SvaraRadera

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!