tisdag 10 maj 2011

Egen åsikt.

Ibland blir man bara arg, som om man inte fick ha sin egna åsikt.. jag menar att man inte alltid behöver hålla med andra utan att man måste få vara sig själv och ha sin egna åsikt utan att någon ska börja säga att man är en svikare eller ngt!

Idag har man aasmkt träningsvärk, speciellt i magmusklerna.. så mycket att det nästan inte gått att skratta!
Fått veta att jag fått sommarjobb, framtiden är räddad! :D
Tyvärr kan jag inte göra som många andra tycks kunna eller så har jag inte lust, jag menar..
pengar växer inte på träd och jag måste tänka efter när jag köper saker eller gör saker eftersom min pappa är ensamförsörjare.
Ikväll ska jag börja planera vad jag måste ha med när jag åker till åbo för imorgonkväll så firar vi pappa ordentligt.
Dessutom har jag tänkt att jag skall sticka ut och åka inlines, va några dagar sen sist nu!
Tror att jag kommit fram till nu vad jag ska tatuera in för ngt när jag ska tatuera mig;
Typ stå för den du är!
Aja, nu ska jag vänta tills en viss person kmr hem från sin Lia och sen ska jag prata ut med honom om min dag,Ciao!

2 kommentarer:

  1. klart du får tyck som du vill!
    int mena ja ju så heller. hörd du int på mitt tonfall??? nåjaa vila bara att du sku vet att ja no skämta då ja sa såde.

    PICKIS!

    SvaraRadera
  2. Jeanette de va på skämt! vi mena absolut inget illa, de måst du förstå, vi ha ju skämta lite på allas bekostnad hu länge som helst :) ja vet att de int e så kul alla gånger, men ta int de fö seriöst, fö vi e ju int seriösa. bara ibland, men de va vi int den gången!

    SvaraRadera

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!