måndag 9 maj 2011

Måndag morgon! ;D

Blir ett kort inlägg nu innan jag drar till skolan, idag mår man lika bra som igår.
Solen skiner och det verkar bli en fin dag, idag åker 2orna till Gdansk.. tror att det kommer bli ganska tomt i skolan nu när de åker iväg.
Men inte lika tomt som det kommer bli på Torsdag när ännu fler människor åker iväg.
Ska till skolan och ha matte, geografi och bildkonst.. om jag inte hade bildkonst idag så skulle jag tycka att min dag är nice men jag gillar inte bildkonst så den är väl halvbra antar jag.
Efter skolan ska man till stan för att köpa en present åt pappa som fyller 49 idag och efter det ska man gymma,
ska köra mig slut idag också har jag tänkt eftersom jag älskar känslan när musklerna arbetar och svetten rinner,
och vilken härlig känsla man får efteråt!
Nu ska jag köra tsm med Ida till skolan, ha en bra måndag allesammans.. ciao! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!