söndag 8 maj 2011

Söndag!

Idag är det fint väder och man är på ganska bra humör.
Imorgon fyller min pappa vilket resulterar i att farsans kvinnas barn kommer hit idag, wihoo.. och jag + min syster ska gå ut på långpromenad med min vovve för att vi inte vill vara hemma då.
Snart bär det av till åbo med skolan, ska bli  kul att komma bort lite och sova på hotell en natt med vänner!
När man kommit hem från åbo så ska pappa på resa, damn vad han reser nuförtiden må jag säga men jag och min syster älskar att vara ensamma hemma så det gör inte så mycket!
Sommarn är bästa årstiden, när det är sommar vill jag bara vara med en viss person( du vet vem du är!)
Nu ska jag uut, ha en bra Söndag allihoop, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!