lördag 30 april 2011

Adam. 
Efter att man sovit mår man inte lika dåligt längre, är också tackvare att jag snackade med en nice och klok person om hur jag kände mig igårkväll, jag måste tacka dig för att du alltid finns där!(DU vet vem du är!)
Just nu bryr jag mig inte om något, funderar på att ha en hemmakväll ikväll och bara chilla efter att jag tränat eftersom jag är ganska slut efter att jag kommit hem sent de senaste dagarna och haft fullspäckade dagar typ så känner jag att jag är nöjd med en hemmakväll, dessutom är det ju första maj imorgon vilket betyder att man ska till stan och möjligtvis ut och äta med vänner.
Adams boyf.
Jag kollade nyss på My super sweet worldclass, brukar inte tycka att bögar är söta tsm men Adam och hans kille i programmet var lite söta tsm måste jag säga.
Varför ska vissa människor försöka förstöra ens liv? Kan de inte bara låta en vara ifred?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!