söndag 1 maj 2011

Sunday baby, sunday!

I don't give a fuck if you are like that so if you want to be like that, then you just gonna lose me cause i don't want to be friends with people that makes me sad and just want to make me fail, so be like that if you want to lose me.. there is so many humans that i can be friend with so..

Idag har man varit till torget, var första maj marknad där, var ute och åt med vänner och sen kollade vi på Amerikanare , insåg än en gång att jag verkligen gillar Chevrolet Impala & Mustang Shelby Gt 500!
Efter det var vi och kollade på en Nissan Primera som både pappa och jag var intresserade av innan vi såg den,den var flerfärgad och hade rost så idag blev det iallafall inget bilköp.
 Imorgon är det skola och ett riktigt hårt gympass med Heidi efter skolan som gäller, nu ska jag göra annat, ciao ;D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!