lördag 30 april 2011

Night..

Just nu mår jag inge bra, min dag har varit sådär..
började med att jag sov ganska länge och när jag hade gjort mig klar körde vi 100 km och sen uträttade pappa några ärenden där, efter det var vi till en bensinstation och åt lite mat, sen bar det av till kyrkan.
Hela Begravningsceremonin tog ca. 5h, mormor.. vila ifrid.. du är saknad!
Efter begravningen stack jag till Ida, haft en underbar kväll med tjejsnack etc.
Nu är jag ensam i ett mörkt hus, är mitt i natten och många sover.. jag känner mig lite ensam och olycklig, funderar på att sticka till bror men han sover ju antagligen så..
Jag känner mig bara ensam och känns som om jag inte orkar försöka längre, fyfan vad jag hatar när vissa personer ska lägga sig i allt vad man gör.. många gånger skulle jag bara vilja säga SOO WHAT, troru att jag bryr mig eller?!
Saknar mormor, jag kunde snacka med dig om allt och jag kände att du lyssnade, tack för alla fina stunder man fick tillbringa med dig!
Är så glad för att det finns riktigt fina människor, ni vet vem ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!