måndag 2 maj 2011

Måndagskväll

Skoldagen gick snabbt, när jag skulle starta min moped så kunde jag inte få igång den så det slutade med att snälla Johanna kickade och jag gasade och med gemensamma krafter fick vi igång den.. vet inte varför den var så svårtstartad, tack för hjälpen! :D
Jag stack till gymmet direkt efter skolan och killen som jobbade på prisma när jag praoa där var också på gymmet, han verkar vara snäll må jag säga men inte lika snäll som Rickard är dock!
Nu är jag så trött efter dagens hårda 2½hs gympass att jag skulle kunna sova men ack så bra jag känner mig just nu!
Ska kolla chuck nu och sova efter det, imorgon är det stan efter skolan och sen är det bio senare med skolan!
Ciao ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!