lördag 21 maj 2011

Lördag.

Idag mår man sådär, ska springa en runda snart för att bli på bättre humör.. ska inte vara lat även om jag känner för att chilla.
Min söta lilla kattunge kom hem idag, den var inte alls vild så är glad tackvare det iallafall.

Igår efter skolan var jag till stan, var först en stund med Jenni och hennes mamma och efter det var jag en stund med Ida + 2 andra.
Träffade också snälla Aso som undrade hur jag mår, hur min dag har varit och lite annat sånt.
Just idag struntar jag fullständigt i allt eftersom jag mår dåligt, kanske ska hitta på något senare ikväll med Aso men får se om det blir ngt.. annars blire bara att springa 10-11 km och kolla film efter det.
Nu ska jag laga mat och efter det får vi se vad det blir, ha en bra lördagskväll! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom ihåg att säga vem det är som kommenterar (:!
Det är mycket enklare för mig då =)!
Annars kanske jag inte ens tittar igenom kommentaren!
Tack!